Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.
Společenská odpovědnost nadnárodních organizací v sektoru informačních technologií
Polešovská, Lucie
Polešovská, L. Společenská odpovědnost nadnárodních organizací v sektoru in-formačních technologií. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností u vybraných nadnárodních společností, jako je Apple, Google, IBM a Microsoft. Na základě kvalitativní analýzy jsou vypracována doporučení pro vybrané nadnárodní společnosti. Na základě kvantitativní analýzy a dle nadnárodních společností jsou vypracována doporučení pro malé a střední IT podniky v rámci České republiky. Z výzkumu vyplynulo, že nadnárodní IT organizace jsou společensky odpovědné. Svoji pozornost věnují všem oblastem CSR, a jsou lídry v oblasti životního prostředí.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.